طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي، طراحي اپليكيشن موبايل
شركت نوپرداز ارائه دهنده خدمات طراحي سايت، طراحي اپليكيشن موبايل Android و ios سئو و ديجيتال ماركتينگ فعاليت مي نمايد.

با توجه به پيشرفت روز افزون اينترنت در كشورمان شاهد گسترش طراحي وب سايت ها و اپليكيشن هاي موبايل مختلف هستيم. طراحي سايت در استان تهران به دليل وجود كسب و كار هاي وابسته به دنياي اينترنت از ملزومات اغلب كسب و كار ها به حساب مي آيد. در ادامه به معرفي استان تهران و شغل طراحي سايت تهران مي پردازيم.

معرفي تهران

پيشينه شكوفايي تهران به سال ۱۷۸۸ ميلادي بر مي گردد. زماني كه آقامحمدخان قاجار آن را به عنوان پايتخت انتخاب كرد. در زمان رضاشاه پهلوي سريع تر گسترش يافت و افراد زيادي را از استان‌هاي  اطرافش به خود جذب كرد. ساكنان اصلي تهران، گروه‌هاي فارسي‌زبان بودند، اكنون اقوام مختلفي در اين شهر ساكن اند. اكثر مردم در اين شهر، زبان فارسي با لهجه تهراني دارند. ديگر گروه‌هاي ساكن در تهران عبارتند از كرد، لر، آذربايجاني، گيلك،  مازندراني، ارمني و عرب. تراكم جمعيت در تهران بين ده‌ هزار و هفتصد تا بيش از يازده هزار نفر در هر كيلومتر مربع مي باشد كه بر اساس آمار، بيستمين شهر پرتراكم جهان است.

شهر تهران در شمال ايران، در كوهپايه‌هاي جنوبي رشته‌كوه البرز در حد فاصل طول جغرافيايي ۵۱ درجه و ۲ دقيقهٔ شرقي تا ۵۱ درجه و ۳۶ دقيقهٔ شرقي، به طول تقريبي ۵۰ كيلومتر و عرض جغرافيايي ۳۵ درجه و ۳۴ دقيقهٔ شمالي تا ۳۵ درجه و ۵۰ دقيقهٔ شمالي به عرض تقريبي ۳۰ كيلومتر گسترده شده‌است. ارتفاع شهر در بلندترين نقاط شمال به حدود ۲۰۰۰ متر و در جنوبي‌ترين نقاط به ۱۰۵۰ متر از سطح دريا مي‌رسد. تهران از شمال به نواحي كوهستاني، و از جنوب به نواحي كويري منتهي شده، در نتيجه در جنوب و شمال داراي آب و هوايي متفاوت است. نواحي شمالي آب و هواي سرد و خشك و نواحي جنوبي آب و هواي گرم و خشك دارند.

وضعيت اقتصادي استان تهران

تهران به عنوان مهم ترين شهر اقتصادي كشور محسوب مي شود. قيمت زمين ها در برخي مناطق اين استان بسيار بالا بوده و جزء گران قيمت ترين زمين هاي دنيا نيز به حساب مي آيد. تهران به دليل اين كه پايتخت ايران است زودتر از شهر هاي ديگر با معماري مدرن جهان آشنا گرديد و از اين نظر نيز پيشرفت زيادي داشته است. در اين استان كاخ هاي متعددي وجود دارند كه اغلب آن ها در زمان قاجار و ناصرالدين شاه ساخته شده اند. در استان تهران شركت هاي بزرگي در زمينه هاي مختلف در حال فعاليت هستند و زمينه كاري براي شاغلان در رشته هاي مختلف از جمله IT در اين شهر بسيار مناسب مي باشد.

توجه به كسب و كار هاي نوين و اينترنتي از جمله مهم ترين عواملي است كه در استان تهران مورد توجه مردم قرار گرفته است. با توجه به اين كه روز به روز كسب و كار هاي فيزيكي در حال نابود شدن هستند و جاي خود را به دنياي اينترنت مي دهند كه به همين دليل شاهد رقابت سنگين تر وب سايت هاي مختلف خواهيم بود. 

اهميت طراحي سايت استان تهران

با توجه به اينكه تهران پايتخت كشور ايران است، داراي جمعيت زيادي مي باشد. مردم اين شهر در زمينه هاي مختلفي مشغول كسب و كار هستند كه استفاده از نرم افزار هاي فروشگاه اينترنتي و وب سايت اينترنتي مي تواند به آن ها كمك بسياري نمايد. همچنين استفاده از اصول سئو و بهينه سازي از صرف كردن بسياري از هزينه هاي سنگين تبليغاتي براي شركت ها جلوگيري خواهد كرد.

بسياري از مردم قبل از مسافرت كردن به تهران قصد دارند از مراكز توريستي و تفريحي و مراكز خريد شهر تهران اطلاعاتي كسب كنند و يا مي خواهند براي سكونت خود هتل يا سوئت رزرو كنند و يا قصد سفارش آنلاين غذا دارند؛ بنابراين طراحي وب سايت مناسب مي تواند به آن ها كمك زيادي نمايد. بسياري از افراد با استفاده از وب سايت براي كسب و كار خود توانسته اند كار خود را گسترش دهند. هتل ها، مراكز اقامتي، مراكز آموزشي، مراكز توريستي و گردشگري و مراكز فروش از جمله مهم ترين مراكزي هستند كه مي توانند براي افزايش مشتريان خود از يك وب سايت اختصاصي بهره گيرند. اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه موفقيت وب سايت شما در گرو استفاده از تيمي متخصص و تلاش خواهد بود.

چرا طراحي سايت واكنش گرا؟

امروزه چيزي كه كاملا مشخص است، استفاده بسيار بالاي مردم از تلفن هاي هوشمند و تبلت ها مي باشد. نتايج تحقيقات اخير مشخص نموده است كه اغلب مردم تمايل به استفاده از تلفن هاي همراه به جاي كامپيوتر ها براي وب گردي و انجام كار هاي اينترنتي خود دارند. حال تصور كنيد شما يك وب سايتي طراحي كرده ايد كه واكنش گرا نيست. چه روي خواهد داد؟ 

طبق بررسي هاي اخير متخصصان مشخص شده است كه سايت هايي كه ريسپانسيو يا واكنش گرا نيستند و از رابط كاربري خوبي در اين زمينه برخوردار نيستند در حدود نيمي از بازديد كنندگان خود را از دست داده اند كه اين موضوع به خوبي اهميت بالاي طراحي سايت هاي واكنش گرا را نشان مي دهد.

خدمات شركت طراحي سايت نوپرداز در تهران

شركت طراحي سايت نوپرداز با بهره گيري از كادري متخصص در شهر هاي تهران و قم مشغول فعاليت مي باشد. از جمله مهم ترين زمينه هاي كاري اين شركت طراحي سايت هاي پزشكي، شركتي، خبري و آموزشي مي باشد. همچنين شركت نوپرداز در زمينه طراحي فروشگاه هاي اينترنتي و طراحي اپليكيشن هاي موبايل به صورت كاملا حرفه اي فعاليت دارد. امنيت بالا و استفاده از جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا در زمينه طراحي سايت از جمله مهم ترين مواردي است كه در شركت نوپرداز مورد توجه قرار گرفته است. طراحي قالب گرافيكي كاملا حرفه اي و كاربرپسند نيز از ديگر خدمات ارائه شده توسط شركت است كه اغلب پس از تاييد مشتريان و رضايت آن ها پياده سازي مي گردد.

خدمات پشتياني شركت طراحي سايت نوپرداز در استان تهران تا يك سال پس از عقد قرارداد مي باشد و طي اين مدت شركت خود را موظف مي داند تا تمام نياز هاي مشروع مشتريان را در سريع ترين زمان ممكن برطرف نمايد. همچنين ما در تلاش هستيم تا با ارائه قوي ترين سرويس هاي حرفه اي هاست و ميزباني سايت آرامش خاطري براي مشتريان خود از جهت مواردي مانند قطعي سايت و مباحث امنيتي ايجاد نماييم.

شركت طراحي سايت در استان تهران

شهر تهران به واسطه اين كه پايتخت كشور محسوب مي شود و اغلب سرمايه داران بزرگ كشور در اين شهر در حال رفت و وامد هستند و همچنين از نظر تكنولوژي نيز نسبت به استان هاي ديگر پيشرفت بيشتري داشته، در آن زمينه سرمايه گزاري و كار براي بسياري از شركت هاي طراحي سايت و فروشگاه هاي اينترنتي فرآهم آمده است. توجه به سوابق كاري شركت و بهره گيري از متخصصان در زمينه طراحي سايت از جمله موارد مهمي است كه مشتريان بايستي به آن توجه داشته باشند. شركت طراحي سايت نوپرداز با بهره بردن از كادري مجرب و حرفه اي آماده  ارائه خدمات ويژه و تخصصي در زمينه هاي طراحي وب سايت ، طراحي فروشگاه هاي اينترنتي، طراحي اپليكيشن هاي موبايلي و سئو و بهينه سازي وب سايت توسط موتور هاي جستجو آماده ارائه خدمات به مشتريان عزيز در استان تهران مي باشد.

تهران

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۴۹:۴۱ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

مركز استان خراسان رضوي شهر مشهد مي باشد. اين استان در شمال شرقي ايران قرار دارد و مساحت اين استان 118,854 كيلو متر مربع مي باشد و هفت درصد از مساحت كل ايران را در بر مي گيرد، به همين علت استان خراسان رضوي به عنوان پنجمين استان بزرگ كشور شناخته مي شود. عبارت رضوي در نام اين استان، به مقبرۀ علي بن موسي الرضا اشاره دارد كه در مركز اين استان قرار دارد. استان خراسان رضوي داراي 28 شهرستان، 70 بخش و 164 روستا مي باشد. اين استان در طول تاريخ شاهد حضور سلسله ها و حكومت هاي مختلفي بوده است و در گذشته نيز سرزمين هاي زيادي را شامل بوده است. امروزه اين استان شهرك هاي صنعتي بزرگي را در بر ميگيرد كه اغلب از اين شهرك ها در شهرستان هاي اين استان واقع هستند.

وضعيت اقتصادي استان خراسان رضوي

اقتصاد استان خراسان رضوي، تا حدودي وابسته به درآمد ملي نفت است. وضعيت اقتصادي استان هم به دليل عواملي مثل برداشت بي رويه آب و خشك سالي، با مشكل جدي روبرو شده است. البته در سال هاي اخير بخش صنعت استان پيشرفت خوبي داشته است. وجود مرقد مطهر امام رضا(ع) از جمله عوامل مهمي است كه سبب رونق كسب و كار ها در اين استان شده است.

طراحي وب سايت استان خراسان رضوي

طراحي وب سايت كي از مهم ترين عوامل رشد بسياري از كسب و كار ها به صورت اينترنتي مي باشد. استان خراسان رضوي نيز به سبب اين كه در زمينه هاي فرهنگي و مذهبي فعاليت هاي زيادي دارد مي تواند يكي از بهترين بستر هاي گسترش وب سايت هاي اينترنتي در زمينه هاي مختلف از قبيل: فرهنگي، آموزشي و زيارتي باشد. امروزه استفاده از زبان هاي برنامه نويسي مختلف طراحي سايت مانند php ،asp ، پايتون و جاوا به سبب امكانات بسيار زيادي كه در اختيار برنامه نويسان قرار مي دهند گسترش بسياري پيدا كرده است.

شركت طراحي سايت در استان خراسان رضوي

امروزه شركت هاي مختلفي در سطح كشور در زمينه طراحي سايت مشغول فعاليت هستند كه هر كدام خدمات مخصوصي را به مشتريان خود ارائه مي دهند. مشتريان بايستي براي طراحي وب سايت خود حتما به شركتي داراي سابقه و مهارت كافي رجوع نمايند، زيرا اهميت دادن به وب سايت اينترنتي در واقع نوعي اهميت به گسترش دادن خدمات و كسب و كار كاربران است. شركت طراحي سايت نوپرداز با بهره بردن از كادري مجرب و حرفه اي آماده  ارائه خدمات ويژه و تخصصي در زمينه هاي طراحي وب سايت ، طراحي فروشگاه هاي اينترنتي، طراحي اپليكيشن هاي موبايلي و سئو و بهينه سازي وب سايت توسط موتور هاي جستجو آماده ارائه خدمات به مشتريان عزيز در استان خراسان رضوي مي باشد.

طراحي سايت خراسان رضوي

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۴۸:۵۲ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

در اين مقاله درباره اعتماد به يك شركت طراحي سايت توضيح خواهيم داد. انتخاب يك شركت طراحي سايت مناسب كار آساني نيست اما اگر به يك سري نكات توجه داشته باشيد قطعا مي تواند از هدر رفتن وقت و هزينه شما جلوگيري كند و افزايش فروش و رونق كسب و كار اينترنتي شما را در پي داشته باشد.

چه كسي به شما اعتماد مي كند؟

برخي از افراد معتقد هستند كه به هيچ كسي نمي توان اعتماد كرد. بسياري از كارآفرينان درباره اعتماد نگراني دارند. در نتيجه، اين سوال فراتر از افرادي است كه شما به آن ها اعتماد داريد. شما به چه كساني اعتماد مي كنيد؟ يا به طور خاص، چه كسي مي تواند با موفقيت كسب و كار شما اعتماد كند؟ هيچكس جز شما، درست نيست؟

ممكن است شما مالك يك كسب و كار، كارآفرين يا كارمند يك شركت باشيد. بازگشت اعتبار و اعتماد مشتريان و مردم بسيار سخت است. اين يك واقعيت تلخي است كه برخي از شركت ها با ننگ “غير قابل اعتماد بودن” مواجه هستند. اگر شركت طراحي سايت شما با اين چنين مشكلي مواجه شود بارگرداندن اعتماد مردم بسيار شوار تر از آن پيزي خواهد بود كه فكرش را مي كنيم.

به عنوان يك مصرف كننده، ما با صنايعي كار خواهيم كرد كه به اعتماد ما نياز دارند. هنگامي كه ما وارد يك فروشگاه خودرو يا نمايندگي مجاز مي شويم، به آن ها اعتماد مي كنيم كه بهترين ماشين ها را با مناسب ترين قيمت ها به ما نشان خواهند داد. اين نوع اعتماد براي پزشكان، وكيل ها و ساير مشاغل نيز صادق است.

فقط به من اعتماد داشته باشيد

برخي از كسب و كار ها به خاطر نقض كردن اعتماد مشتريان شناخته شده هستند. بار ها شده كه شما از طريق رسانه هاي مختلف درباره كار هاي خلاف و غير قانوني شركت هاي مختلف باخبر شده ايد. يك شركت طراحي سايت مانند ساير شركت ها ممكن است نزد مردم به عنوان شركتي فريب دهنده شناخته شود.

من به عنوان يك طراح وب سايت، با افرادي كه نسبت به شركت هاي طراحي سايت اعتماد كمي دارند، همدردي مي كنم. صنعت ما مانند بسياري از صنايع ديگر داراي تعداد زيادي از افرادي است كه خدمات ضعيفي را ارائه مي دهند.

شما ممكن است توسط يك طراح وب سايت آسيب ديده باشيد

من اخيرا با يكي از مشتريان بالقوه شركت هاي طراحي سايت تماس گرفتم. او درباره نحوه آشنايي خود با طراح وب سايتش صحبت كرد. اين كه چگونه طراح باعث عقب افتادن كسب و كار آن ها شده است. او گفت كه در حال حاظر شكست خورده و تجربه تلخي از همكاري با شركت طراحي سايت قبلي دارد. او گفت كه كسب و كارش توسط يك شركت طراحي سايت كه به او قول افزايش فروش و طراحي وب سايتي قدرتمند را داده بود، آسيب ديده است .او گفت كه اكنون به دنبال يك شركت طراحي سايت است كه علاوه بر اين كه توانايي ارائه خدمات را داشته باشد، بلكه بتواند خود را اثبات نمايد. در حال حاظر به دليل تجربه هاي نادرست قبلي او نمي تواند به يك شركت طراحي سايت اعتماد كند.

آيا مي توان او را سرزنش كرد؟ ممكن است شما بگوييد كه نتايج ضعيف او به دليل انتخاب هاي نادرست خودش بوده است. اما اين نكته را بايد به خاطر داشت كه شكست كسب و كار او به خاطر همكاري با يك شركت طراحي سايت بوده است.

شركت طراحي سايتي كه مي خواهيد با آن همكاري داشته باشيد به دنبال همكاري بلند مدت خواهد بود.

معني آن چيست؟ اين بدان معني است كه هر دو طرف به دنبال ايجاد يك رابطه بلند مدت با يك هدف تجاري مهم در ذهن خود باشند. نتيجه نهايي بايد براي هر دو طرف يعني شركت طراحي سايت و مشتريان سود و منفعت داشته باشد. اين يك ويژگي جهاني است كه همه ي كسب و كارهاي خوب دارند. اغلب طراحان وب بر روابط كوتاه مدت براي پروژه هاي جداگانه تمركز مي كنند، نه يك رابطه ي طولاني مدت با مشتري.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۳:۱۳ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

در اين مقاله تصميم گرفتيم اشتباهاتي كه در شركت هاي طراحي وب سايت ممكن است روي دهند را بررسي كنيم و درس هاي ارزشمندي را كه در شركت طراحي سايت خودمان به دست آورديم را براي شما شرح بدهيم.

كار كردن بدون قرارداد با شركت طراحي سايت

ما براي سال ها بدون قرارداد كار كرديم و پس از چند بار شكست در پروژه هاي طراحي وب سايت بدون قرارداد ما دانستيم كه ما بايد از خودمان محافظت كنيم. پس قرارداد را براي هر پروژه و هر مشتري (هر زمان كه لازم است)، تهيه كنيد. قرارداد نوشتن مي تواند يك كار وقت گير باشد، بنابراين يك قالب قراردادي قوي ايجاد كنيد كه مي توانيد دوباره استفاده كنيد و سفارشي كنيد. يك برنامه كاري در قرارداد قرار دهيد تا از سردرگمي درباره آنچه كه براي قيمت توافق شده ارائه مي كنيد را از بين ببرد.

پرداخت كامل هنگام تكميل پروژه

براي سال ها ما پرداخت هاي مرحله اي انجام نداديم. اين مربوط به زماني بود كه تمام كار انجام شده بود و ما بالاخره يك فاكتور ارسال كرديم. اين جريان نقدي ما را نابود كرد و كسب و كار ما را در معرض خطر قرار داد. ما درخواست اوليه براي پرداخت اوليه نداشتيم، بنابراين زماني كه مدير فناوري اطلاعات كه اين پروژه را آغاز كرده بود، اخراج شد، رئيس او گفت كه نميخواهد از آنچه كه ما طراحي گرده ايم، استفاده كند. پس آژانس خود را در موقعيتي بهتر قرار دهيد و جريان هاي نقدي و منابع را با استفاده از موافقتنامه هاي مقدماتي مبتني بر تاريخ براي پرداخت، برنامه ريزي كنيد. براي پروژه هاي كوچكتر پنجاه درصد را به عنوان پيش پرداخت دريافت كنيد و در پروژه هاي بزرگ تر اين مقدار را به نسبت تا سي درصد كاهش دهيد.

تغيير قيمت ها

تغيير قيمت ها به ما اجازه داد تا پروژه هايي را كه براي ما مناسب نبودند و يا اينكه براي شركت طراحي سايت ما بيش از حد خطرناك بود را كنار بگذاريم. به زودي متوجه شديم كه كمتر كار مي كنيم اما پروژه هاي سودآور بيشتري را جذب مي كنيم. ما كمتر كار مي كرديم، كار بهتري انجام مي داديم و پول بيشتري دريافت مي كرديم. شما مي توانيد به مشتريان خود ايميل ارسال كنيد و توضيح بدهيد كه قيمت هاي ما به طرز قابل توجهي افزايش يافته است.

پرداخت ماليات شركت

در روزهاي اول، زماني كه ما از يك مشتري پولي را دريافت كرديم، ماليات (ماليات بر ارزش افزوده) دولت حدود ۲۰٪ بود. از آنجايي كه در آن زمان نقدينگي ما به نحوي بسيار ضعيف بود، ما اغلب اين ۲۰% مصرف كرديم و سپس زماني كه نوبت پرداخت ماليات ها شد اين بحث باعث ايجاد استرس شد. در نهايت ما يك حساب بانكي جداگانه براي اين ماليات باز كرديم و به محض اينكه يك مشتري به ما پرداخت كرد، مبلغ ماليات بر ارزش افزوده را مستقيما به اين حساب منتقل كرديم. اين به مديريت بهتر جريان نقدي منجر شد و به شرايط استرس زا پايان بخشيد.

مديريت ضعيف صورت حساب ها

ما ميزبان بسياري از وب سايت ها بوديم و صدها فاكتور را در ماه هاي مختلف در هر سال ارائه ميداديم. نظم نداشتن كار سبب شد پيگيري صورت حساب ها دشوار شود. اين فقدان نظم و انضباط درباره صدور صورت حساب واقعا به جريان نقدي شركت لطمه زد. در نتيجه ما فردي را استخدام كرديم كه به بررسي صورت حساب ها بپردازد و بدهي هاي شركت ما را مديريت نمايد. در نتيجه جريان نقدي ما بسيار عالي شد و ما مي توانستيم روي كارمان تمركز كنيم.

ناديده گرفتن وب سايت خودمان

ما خيلي درگير كار با مشتري بوديم كه باعث شد وب سايت خودمان در سال هاي اخير به روز نشده و يا دوباره طراحي وب سايت انجام نشده است. در نتيجه ما هر چند ماه يكبار زماني را براي به روز رساني طراحي وب سايت خود اختصاص داديم و اين منجر به پيروزي بيشتر ما و بيشتر شدن قرارداد هاي شركت ما شد.

ارزيابي نكردن سود آوري شركت

ما يك نوع كد را دوباره در پروژه هاي مختلف بازسازي كرديم و ما هيچ تصوري از سرمايه گذاري پروژه هايمان نداشتيم. اين مورد سبب شد ما دائما در حال بررسي پروژه طراحي وب سايت خود شويم تا ببينيم چه جايي ما زمان را از دست داديم و چگونه مي توانيم آنرا به دست آوريم. بنابراين ما شروع به كشف راه هايي براي كپي كردن بلوك هاي كد مفيد كرديم.
هنگامي كه ما يك روند ساده براي طراحي وب سايت ها داشتيم، شروع به اندازه گيري تلاش هاي خود نسبت به پاداش ها كرديم. تجزيه و تحليل ها به ما اين امكان را داد تا قسمت هاي مشكل اضافي را شناسايي كنيم، فرآيند ها را بهبود بخشيم، پروژه هاي بهتر را انتخاب كنيم و سودآوري را بهبود بخشيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۲:۴۷ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

در اين مقاله قصد داريم مشخصات برترين شركت طراحي سايت را بررسي نماييم. وقتي مي خواهيد يك وب سايت طراحي شده داشته باشيد، بايد با بهترين نحو عمل كنيد. به همين دليل ما اين ليست از برترين شركت هاي طراحي سايت را گردآوري كرديم تا بتوانيد از طريق آرم محصول جستجو كنيد و آنچه را كه براي شما مناسب است، پيدا كنيد.

اين آژانس ها بهترين زمان براي طراحي وب سايت را در اختيار شما قرار مي دهد و برخي از با استعداد ترين طراحان در جهان را دارند. آنها با شركت شما كار مي كنند تا وب سايتي را به شما عرضه كنند و برند شما را به گونه اي طراحي كنند كه مشتريان آن را دوست داشته باشند و درك كنند.

معرفي برترين شركت هاي طراحي سايت دنيا تا ماه مي ۲۰۱۸

همه اين طراحان وب توانايي هاي استثنايي را از لحاظ نتايج، همكاري مشتري و معيارهاي ديگر كه ما براي قضاوت در كيفيت كلي آنها استفاده مي كنيم را دارند. بهترين ها را در اين مقاله گردآوري كرده ايم با ما همراه باشيد.

  • Intechnic  يك شركت طراحي سايت در شيكاگو است، سازمان بازاريابي ديجيتال UX كه در زمينه وب سايت ها هدايت مي شود .
  • Lounge Lizard  شركت طراحي وب  در نيويورك كه از سال  ۱۹۹۸ شروع به كار كرده است. اين شركت شامل يك گروه از طراحان وب سايت NYC با رتبه بالا، بازاريابان ديجيتال و توسعه دهندگان برنامه هاي موبايل است.
  • WebpageFX يكي از محبوب ترين شركت هاي طراحي وب سايت در پنسيلوانيا است. آنها در كار خود جايزه هاي متعددي را به دست آورده اند و به طور مداوم نتايجي را كه مشتريان آنها نياز دارند، بيان مي كنند.  اين شركت از سال ۱۹۹۷ تأسيس شده است و يكي از بازار يابان اينترنتي در جهان است .

معرفي برترين شركت هاي طراحي سايت دنيا

برترين شركت هاي طراحي وب در سال ۲۰۱۸

در اينجا علاوه بر اين سه مورد ، شركت طراحي سايت ديگري را به همراه آدرس رتبه بندي كرده ايم تا شما بهترين شركت هاي طراحي وب سايت را مشاهده كنيد.

 

شركت وب سايت مكان تعداد كارمندان امتياز شركت
۱ . Intechnic http://www.intechnic.com/ ايلينوي ۲۶-۵۰ ۸٫۷۷
۲ . Lounge Lizard http://www.loungelizard.com/ نيويورك ۲۶-۵۰ ۸٫۷۳
۳ . WebpageFX https://www.webpagefx.com/ پنسيلوانيا ۱۰۰+ ۸٫۵۹
۴ . Blue Fountain Media http://www.bluefountainmedia.com/ نيويورك ۵۱-۱۰۰ ۷٫۶۸
۵ . Bizzuka, Inc. http://www.bizzuka.com/ لوئيزيانا ۲۶-۵۰ ۷٫۴۴
۶ . Mightybytes https://www.mightybytes.com/ ايلينوي ۲۶-۵۰ ۷٫۳۳
۷ . Taoti Creative http://www.taoti.com/ واشنگتون ۲۶-۵۰ ۷٫۱۰
۸ . MAXBURST http://www.maxburst.com/ نيويورك ۲۶-۵۰ ۶٫۹۲
۹ . R2integrated http://www.r2integrated.com/ مريلند ۱۰۰+ ۶٫۶۹
۱۰ . Do.com/ http://www.do.com/ نيوجرسي ۲۶-۵۰ ۶٫۲۶
۱۱ . Constructive https://constructive.co/ نيويروك ۲۶-۵۰ ۶٫۱۹
۱۲ . Bright Bright Great http://www.brightbrightgreat.com/ ايلينوي ۱-۱۰ ۵٫۷۱
۱۳ . Unleaded Group http://www.unleadedsoftware.com/ كلرادو ۲۶-۵۰ ۵٫۶۴
۱۴ . Designzillas http://www.designzillas.com/ فلورايدا ۲۶-۵۰ ۵٫۴۷
۱۵ . Clockwork Design Group, Inc. http://www.cdgi.com/ ماساچوست ۱-۱۰ ۵٫۳۶
۱۶ . ePageCity http://www.epagecity.com/ ايلينوي ۱۱-۲۵ ۵٫۲۵
۱۷ . Big Drop https://www.bigdropinc.com/ نيويوررك ۱۰۰+ ۴٫۷۷
۱۸ . Doejo http://www.doejo.com/ ايلينوي ۲۶-۵۰ ۴٫۵۱
۱۹ . MPC Studios http://www.mpcstudios.com/ تگزاس ۱-۱۰ ۴٫۲۲
۲۰ . EIGHT25MEDIA http://www.eight25media.com/ كاليفرنيا ۲۶-۵۰ ۴٫۰۷
۲۱ . Lead to Conversion http://www.leadtoconversion.com/ اوهايو ۲۶-۵۰ ۳٫۹۱
۲۲ . Kohactive http://www.kohactive.com/ ايلينوي ۵۱-۱۰۰ ۳٫۸۹
۲۳ . TP1 http://www.tp1.ca كانادا ۱۱-۲۵ ۳٫۵۶
۲۴ . Illusio Design http://www.illusio.com/ اورگان ۱-۱۰ ۳٫۴۱
۲۵ . SumatoSoft http://www.sumatosoft.com/ بلاروس ۲۶-۵۰ ۳٫۲۰
۲۶ . Forge and Smith http://www.forgeandsmith.com/ كانادا ۲۶-۵۰ ۳٫۱۰
۲۷ . Junction Creative http://junction-creative.com/ جورجيا ۲۶-۵۰ ۲٫۶۶
۲۸ . Skuba Design http://www.skubadesign.com/ لوئيزيانا ۵۱-۱۰۰ ۲٫۰۸
۲۹ . Old City Interactive https://www.oldcityinteractive.com/ واشنگتن ۱۱-۲۵ ۰٫۴۰
۳۰ . Cadre http://www.agencycadre.com/ جورجيا ۵۱-۱۰۰ ۰٫۳۹

 

اگر شما اهميت طراحي وب  را مورد سوال قرار دهيد، بد نيست بدانيد كه ما متوجه شده ايم كه ۴۸ درصد از كاربران اينترنت، طراحي وب سايت را اولين عامل در تعيين اعتبار يك كسب و كار مي دانند . به اين معنا كه اگر وب سايت شما فاقد يك طراحي عالي باشد، تقريبا نيمي از بازديدكنندگان را از دست داده ايد زيرا آنها معتقدند كه وب سايت شما فاقد اعتبار است .

معرفي برترين شركت هاي طراحي سايت دنيا

معرفي برترين شركت هاي طراحي سايت دنيا

اكنون كه مطمئن هستيد كه طراحي وب يكي از كليد هاي كسب و كار موفق آنلاين است، بهتر است آژانس و شركت طراحي وبي را انتخاب كنيد كه شما را به مقصودتان نزديك كند.

هنگامي كه شما در جستجوي بهبود سايت كسب و كار خود هستيد، انتخاب آژانس طراحي وب آسان نيست . تحقيق و صبر زيادي مي طلبد و اين مهم است كه با يك شريك طراح وب بالقوه تماس بگيريد و قبل از هرگونه قرارداد، با آنها صحبت كنيد. با اين شركت هاي طراحي، شما حداقل مي توانيد يك نقطه شروع خوب داشته باشيد .

نظرات ديگر مشتريان شركت هاي طراحي وب مي تواند شما را در انتخاب شركت ها كمك كند .

همچنين بايد نمونه كارهاي شركت ها  را بررسي كنيد . آيا كار آنها براي رسيدن به استانداردهاي شما مناسب است؟

برخي از طراحان وب فقط با كسب و كار با اندازه خاص كار مي كنند. به عنوان مثال، برخي ممكن است خود را براي كسب و كارهاي كوچك آماده كرده باشند و قادر به كسب و كار در اندازه هاي سازماني نباشند.  بعضي ها ممكن است ترجيح دهند با شركت هاي بزرگ كار كنند .  اطمينان حاصل كنيد كه اين تحقيق را قبل از هر اقدام انجام دهيد تا بتوانيد تأييد كنيد كه آنها مناسب شما هستند يا خير.

شما همچنين بايد مقرون به صرفه بودن قيمت ها را نيز در نظر بگيريد بعضي از شركت ها قيمت هاي زيادي را دريافت مي كنند .

چه چيزي باعث طراحي وب سايت خوب  مي شود؟

اگر قبلا هرگز با طراح وب كار نكرديد، ممكن است بپرسيد  چه خصوصياتي آنها را بزرگ مي كند.؟ در اينجا چند ويژگي يك طراح وب فوق العاده را بيان مي كنيم .

  1. پس زمينه قوي– بهترين طراحان وب در جهان داراي يك پس زمينه قوي طراحي وب هستند و همه چيز را از طرح هاي رنگي تا طراحي گرافيكي درك مي كنند.
  2. ارتباطي – بهترين طراحان وب مي دانند كه چگونه ايده هاي خود را با هم ارتباط دهند تا ديگران بتوانند درك كنند. اغلب اوقات زماني كه ديدي در سر داريد، دشوار است كه اين دقت دقيق را به ديگران ببخشيد. اما بهترين طراحان وب ، فقط مي دانند چگونه اين كار را انجام دهند.
  3. منتقدان – انتقادات براي شنيدن، سخت است اما بهترين طراحان وب مي دانند كه منتقدان آنان كساني هستند كه آنها را بزرگ مي كند. آنها با انتقادات دلسرد نخواهند شد، و  به جاي آن، به آنها به عنوان راهي براي رشد و يادگيري نگاه خواهند كرد.

اينها تنها چند ويژگي برتر هستند كه طراح وب بايد داشته باشد!

پرسش و پاسخ درباره پيدا كردن يك شركت طراحي وب

 هزينه طراحي وب سايت من چقدر است؟ 

الفهر شركت طراحي وب سايت متفاوت است و  هزينه وب سايت شما به چند مورد بستگي دارد. آيا شما ماهانه هزينه مي كنيد يا به صورت كلي و يكجا ؟ آيا يك متخصص، كار طراحي سايت شما را انجام مي دهد يا يك فرد عادي؟ هر چه طراحي شما زمان بيشتري ببرد ، هزينه بيشتري به دنبال خواهد داشت . آيا وب سايت شما در يك پلت فرم مانند وردپرس قرار دارد؟  اين ها مواردي هستند كه هزينه وب سايت شما را مشخش مي كنند .

با اين حال – ميانگين هزينه طراحي يك وبسايت بين ۵۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار مي باشد .

طراحي وب سايت من چه مدت طول خواهد كشيد ؟ 

طراحي وب سايت داراي چند مرحله است؛. شركت طراحي ابتدا بايد به تفصيل، اهداف و ديدگاه هاي شما را براي پروژه دريافت كند. سپس آنها مجبور به انجام تحقيقات، پيشنهاد فريم هاي سيم، اصلاح فريم هاي سيم، ساخت و توسعه وب سايت و البته اصلاح هاي نهايي مي شوند در مجموع كار اين مجموعه بين ۱۲ تا ۱۶ هفته طول خواهد كشيد ..

ترجمه از webdesignrankingsBottom


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۱:۳۷ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

براي اين كه از اهادف يك شركت طراحي سايت مطلع شويم ابتدا بايد بدانيم كه راه ­اندازي و ايجاد يك كسب و كار بدون تعيين اهداف در واقع مانند اين است كه بدون داشتن نقشه و مكان مشخص سوار يك ماشين شويم و شروع به رانندگي كنيم. البته شما ممكن در مسير انتهاي جاده يك جواهر قيمتي پيدا كنيد، اين باعث مي­ شود كه شما هدف تان را از دست داده و گم شويد، و همچنان بدون داشتن مقصد خاص رانندگي كنيد.

اهميت تعيين اهداف در شركت طراحي سايت

اين كه سايت شما فقط به بازديد كنندگان شما يك تجربه خوب بدهد كافي نيست، اگر مي­ خواهيد سايتي كه توسط شركت شما طراحي شده است شما را به نتيجه برساند در ابتدا بايد اهداف خود را از طراحي سايت تعيين كنيد.

 دليل اهميت اهداف سايت چيست؟

احتمالا درهنگام طراحي يك سايت جديد يا اصلاح كردن آن، چندين هدف مانند نشان دادن نام تجاري شما، برجسته كردن كيفيت محصولات و خدمات و انتخاب آسان كاربران در ذهن داريد.

شما قبل از فكر كردن در مورد رنگ، طرح و محتواي سايت بايد به آن­چه كه قرار است از طراحي يك سايت به دست آورديد، بپردازيد. اينجاست كه اهداف طراحي سايت واقعا به شما در اين موضوع كمك مي­كنند.

اهداف شركت طراحي سايت چيست

اهداف شركت طراحي سايت چيست

به اين نكته توجه داشته باشيد كه اهداف شركت طراحي سايت شما با اهداف كاربران تان متفاوت است. در خواست­ها شما ميزان مكالمه­ ها، وارد كردن ايميل يا دانلود مي­ باشد، در حالي كه كاربران شما احتمالا علاقه مند به دريافت اطلاعات ويژه در مورد شي خاصي هستند. ترفندي پيدا كنيد كه كاربران شما را به انجام يك عمل خاص ترغيب كند و همچنين به رونق و توسعه كسب كار شما هكمك كند.

تعيين اهداف شما در تصميم گيري شما براي طراحي سايت ، ساخت آن و راه­هاي اندازه گيري موفقيت آن كمك كننده هستند.اهداف سايت شما بايد از اهداف كسب و كار شما باشد، البته اگر كسب و كار شما آنلاين است بسيار به هم شبيه خواهند شد.

تعيين اهداف سايت به شما كمك مي­ كند تا موارد زير را انجام دهيد:

  • چه كساني مخاطب شما هستند؟

اگر شما به اسپانيا برويد بعيد است كه يك ايتاليايي رو ببينيد، در مورد سايت هم اين موضوع درست است، در طراحي سايت توجه به خواسته­ ها و علايق مخاطبان شما را به نتايج بهتري مي ­رساند.

مقداري از زمان خود را صرف اين كنيد تا ببيند مخاطبان شما چه كساني هستند، چه چيزهايي براي آنها مهم است و چه چيزي در زندگي آنها مهم نيست.

چرا به بازديد سايت شما آمده ­اند، اكثر بازديد كنندگان به دنبال چيزهاي خاص هستند، فكر كنيد كه آن چه هست و اطمينان حاصل كنيد كه سايت شما محل آساني براي انتخاب آنها مي­ باشد.

  • چگونگي ايجاد محتواي موثر

بعد از اينكه شما مخاطبان خود را مشخص كرديد، زماني براي ايجاد تعداد افراد آنلاين بگذاريد . در اينجا يك تمايز مهم وجود دارد، مخاطبان مورد نظر شما براساس داده جغرافيايي و جمعيت شناختي، مانند جنسيت، درآمد و محل سكونت، تصميم مي­ گيرند. در حالي كه شخصيت هاي آنلاين شما به رفتار هاي خود، از جمله چالش هايي كه آنها با آن روبرو هستند و مسئله اي كه مي خواهند حل كنند، نگاه خواهند كرد. براي مثال بازديدكنندگان يك سايت لباس زنان مي­ توانند، زناني باشند كه قصد خريد لباس براي خود و يا دوست خود را دارند و يا مرداني كه قصد خريد براي زن خود را دارند باشند.

با ايجاد شخصيت هاي آنلاين و تعين اهداف كلي خود براي سايت خود، مي توانيد محتواي موثري را ايجاد كنيد كه هم براي مخاطبان شما جذاب باشد و هم تاثيري را كه مي­خواهيد بر آنها داشته باشد.

  • چگونه سايت خود را سازماندهي كنيد

با تعيين كردن اهداف شركت طراحي سايت خود، ابزاري لازم براي سازماندهي و اولويت بندي محتواي سايت و همچنين حداكثر اثر بخشي آن ايجاد كنيد.
اين اطمينان را حاصل كنيد كه سايت شما به طور واضح فعاليتي را كه دنبال مي كنيد تعريف مي كند و سازماندهي سايت خود را با استفاده از نويگيشن (navigation) در مقابل افراد آنلاين تست كنيد. مشخص كنيد چه چيزي باعث مي­ شود كه از سايت شما ديدن كنند و نويگيشن ايده آل براي رسيدن آنها به اطلاعاتي كه در جست و جوي آن هستند كدام است.

  • چگونگه اثر بخشي سايت خود را اندازه­گيري كنيد

در نهايت شما با تعيين اهداف سايت خود و دنبال كردن آنها، ابزارهايي براي اندازه گيري اثر بخشي سايت كه به كسب و كار شما كمك مي­كند را به دست مي ­آوريد. با اندازگيري موفقيت اهداف خود در فواصل زماني مختلف مي­توانيد ببينيد كه آيا اهداف خود را به دست آورده ايد يا از دست داده ايد و يا از انتظارات شما فراتر رفته است.

اهداف شركت طراحي سايت چيست

اهداف شركت طراحي سايت چيست

تعيين اهداف سايت

اهداف شركت هاي طراحي سايت­ مختلف متفاوت است، به طوري كه اهداف شما بسته به نوع كسب و كار شما متفاوت است. بنابراين هنگام تنظيم اهداف، بايد اطمينان حاصل كنيد كه آنها SMART هستند:

 مشخص باشد: “افزايش ترافيك وب سايت”، يك هدف خاص نيست و اينكه چطور به آن برسيد بي اهميت است. اما افزايش ۶ ماهه ترافيك سايت با حجم ۵۰ درصد، به شما كمك مي­كند كه به آن چيزي كه به دنبالش هستيد برسيد و نيز امكان اندازه گيري هدفتان را به شما مي­دهد.

قابل اندازه گيري باشد: تنها راه رديابي پيشرفت اهداف شما اين است كه آن را اندازه ­گيري كنيد. مثلا شما با ديدن تعداد كيلك­ها مي­توانيد ببيند كه مشتري­ها درگير سايت شما هستند و يا در خبرنامه شما ثبت نام كرده اند. مقدار را براي رسيدن به هدف خود مشخص كنيد براي مثال “دستيابي به ۲۰۰۰ ثبت نام جديد براي خبرنامه در ۱۲ ماه”.

قابل دست يابي باشد: هدف بايد قابل دستيابي باشد  اما به اين معني نيست كه رسيدن به هدف راحت باشد، بلكه هدف شما نياز به توجه و تلاش شما دارد و اين باعت مي­شود مهارت شما توسعه يابد. اگر هدفتان بزرگ باشد آن را به بخش هاي كوچك و قابل كنترل تقسيم كنيد.

مرتبط بودن: اهداف شما با رشد كسب و كار شما و همچنين استفاده از آنها مرتبط باشد، چرا كه به شما و تيم شما در رسيدن به اهدافتان كمك مي­كند.داراي زمان بندي باشد: در نهايت، شما بايد يك زمان بندي براي هدف طراحي سايت خود ايجاد كنيد، مثلا در ماه آينده فروش X را ۲۰٪ افزايش دهيد تا بتوانيد آن را دقيقا پيگيري كنيد. و هدف شما بايد در يك زمان مشخص مثلا در چند هفته، چند ماه يا سال قابل دست يابي باشد. اين اصل را به ياد داشته باشيد كه قوانيني سخت و سريع براي ايجاد اهداف سايت شما وجود ندارد، هر سايت اهداف متفاوت خواهد داشت، بنابراين تنها شما و صاحب كسب و كار، مي توانيد اهداف درست براي سايت خود را تعيين نماييد و همچنين مشخص كنيد كه موفقيت شما در چه چيزي است.به ياد داشته باشيد كه بدون تعيين اهداف، سايت شما در رونق كسب و كار شما چندان موثر واقع نخواهد شد.

ما در شركت طراحي سايت وب افرا آماده ارائه به روز ترين خدمات به مشتريان هستيم.

ترجمه از wholegraindigital


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۰:۴۹ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت واكنش‌گرا يا Responsive web design يك روش جديد طراحي وب سايت مي باشد كه براي نمايش دادن درست وب سايت در همه دستگاه هاي موبايل، تبلت، لپ تاپ و كامپيوترها استفاده مي گردد. قبل از گسترده شدن طراحي وب و ظهور CSS3 طراحان وب فقط بر روي يك كامپيوتر برنامه ريزي داشتند و با فراگير شدن صعنت و ظاهر شدن دستگاه هاي تازه طراحان وب سايت ها مجبور به طراحي و برنامه ريزي براي تمام دستگاه هاي هوشمند شدند. مخصوصا اين كه امروزه به كار بردن گوشي هاي هوشمند و تبلت ها نقش بسيار زيادي از بازديد روزانه شما را در بر ميگيرند. و نداشتن يك قالب واكنش گرا به وب سايت و كار شما لطمه مي رساند.

امروزه از جمله فاكتورهاي با اهميت در بالا بردن رتبه سايت در موتورهاي جستجو دارا بودن يك سايت واكنش گرا است. شما در اين راه بايد كمي صبر و حوصله داشته باشيد و نبايد توقع نداشته باشيد كه چند روزه به نتايج مورد نظر خود دست پيدا كنيد و وب سايت شما به صفحات اول گوگل بيايد. ابزار هاي مختلفي در اينترنت براي تست ريسپانسيو بودن وب سايت شما وجود دارند كه از جمله آن ها سايت gtmetrix و خود گوگل است كه به شما ميزان واكنش گرا بودن وب سايت شما را اطلاع مي دهند.

مزاياي طراحي سايت واكنش گرا

  • كاهش هزينه هاي مربوط به تهيه نسخه هاي مختلف براي سايت
  • قابليت نمايش صفحات سايت در تمامي ابعاد نمايشگر هاي مختلف
  • كاهش زمان تحويل پروژه به دنبال كاهش تعداد نسخه هاي آن
  • جلوگيري از ايجاد محتوا هاي يكسان در نسخه هاي مختلف سايت 
  • افزايش مخاطبان شما از طريق دستگاه هاي هوشمند با طراحي سايتي واكنش گرا

 

طراحي سايت واكنش گرامعمولا شركت هاي طراحي سايت در شروع با مشاوره دادن به تمام مشتريان خود تاكيد مي كنند كه قابليت واكنش گرا بودن را در طراحي وب سايت خود در نظر داشته باشند. طبق بررسي هاي انجام شده مردم اغلب توسط گوشي هاي همراه خود به بازديد وب سايت ها مي پردازند. پس مي توان نتيجه گرفت كه شايد ريسپانسيو بودن وب سايت شما هزينه هاي بيشتري را نسبت به طراحي وب سايتي معمولي داشته باشد اما قطعا به بازديد بيشتر كاربران از وب سايت شما كمك زيادي مي نمايد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۹:۱۲ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

در آغاز شما بايد يك طرح مناسب و دقيق براي سايت خود بيابيد. اگر شما يك برنامه نويس تازه كار يا يك طراح هستيد و مي خواهيد خودتان سايت خود را پياده سازي نماييد مي توانيد يك سايت ساده را با استفاده از آموزش هاي طراحي سايت html و نيز با بهره گرفتن از css طراحي كنيد. فقط كافي است اطمينان داشته باشيد كه مي توانيد نگاهي حرفه اي به سايت خود داشته باشيد.

شما مي توانيد از يك قالب وب سايت پيش ساخته شده رايگان براي طراحي وب سايت خود استفاده نماييد يا يك قالب را متناسب با نياز خود خريداري نماييد. يك طراح وب سايت استخدام كرده و از تخصص هاي فني و تجربه او براي پياده سازي بهتر ايده و پروژه خود استفاده نماييد. در طراحي وب سايت خود حتما بايستي به نكاتي مثل آسان بودن محيط كاربري و طراحي يك رابط كاربري مناسب توجه ويژه اي داشته باشيد. يك سبك و طراحي سازگار را در پيش بگيريد، به گونه اي كه هماهنگي موضوعي در آن رعايت گردد و تلاش كنيد از دو يا سه رنگ اصلي و مناسب استفاده نماييد.  

سعي كنيد با جدا كردن هر يك از قسمت ها بر اساس موضوع و اوليت آن ها و همچنين استفاده از فونت هاي مناسب و رعايت اصول نگارشي  خوانايي مطالب را به سطحي ايده آل برسانيد. تلاش كنيد در طراحي وب سايت از تگ هاي HTML استاندارد استفاده نماييد و در استفاده از تصاوير تعادل مناسبي بين كيفيت تصوير و تاثير آن در سرعت بارگذاري وب سايت ايجاد كنيد. وب سايت خود را آزمايش كرده و بررسي كنيد كه لينك ها به درستي كار مي كنند و تصاوير نيز به خوبي نمايش داده مي شوند يا خير.

وب سايت خود را به صورت واكنش گرا طراحي كنيد و يا يك سايت جداگانه براي تلفن هاي همراه طراحي كنيد و از ايجاد ويژگي هايي كه در تلفن هاي همراه پشتيباني نمي شوند دوري كنيد. در برخي موارد شما مي توانيد به جاي استفاده از نسخه موبايل سايت يك برنامه براي آن ايجاد نماييد. در پايان اينكه توجه داشته باشيد كه وب سايت شما بايد ساده و دقيق طراحي شود و سعي كنيد وب سايت خود را ساده نگه داريد.

برگرفته از سايت wikihow


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۸:۱۹ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

طراحان وب سايت اغلب به مهارت هاي ويژه خود مانند فتوشاپ يا تسلط بر جي كوئري، فكر مي كنند. با اين حال موفقيت در زمينه طراحي وب سايت فقط به داشتن تجهيزات مناسب محدود نمي شود. براي اين كه بتوانيد به يك طراح وب سايت موفق تبديل شويد، موارد ديگري نيز وجود دارند كه بايد به آن ها توجه زيادي داشت.
كار طراح وب سايت با ساختن يك وب سايتي كه مناسب به نظر مي آيد تمام نخواهد شد، وي بايد تمام چيز هايي را كه براي ساخت يك كسب و كار موفقيت آميز ضروري است را مديريت نمايد. او بايد بتواند در تمام مراحل كاري خودش به صورتي حرفه اي عمل نمايد. همه اين مهارت ها تنها از طريق مطالعه يا نشستن در كلاس درس به دست نخواهند آمد و نياز به زمان و تجربه دارند. 
در زير راهنمايي هايي ذكر شده است كه با رعايت كردن آن ها مي توانيد به يك طراح سايت حرفه اي تبديل شويد:

مهارت ارتباطي تاثير گذار

مهارت ارتباطي 
ارتباطات تاثير گذار از جمله مهارت هايي هست كه در طراحي وب سايت پر اهميت مي باشد. ارتباط درست با يك مشتري، مدير هنري يا توسعه دهنده مي تواند موفقيت يك پروژه را تعيين نمايد. شما بايد به صورتي هوشمندانه طراحي خود را مطرح كنيد و درباره آن بحث كنيد، اين كه چرا آن ها را انتخاب كرده ايد و چگونه طراحي اي براي كسب و كار شما مناسب خواهد بود. همچنين اگر در برقراري ارتباط توانايي بالايي داريد، بسياري از اختلافات كوچك را مي توانيد به راحتي حل و فصل كنيد.

توانايي فروش محصول توسط خودتان


فروش وب سايت 

تلاش كنيد مردم مهارت هاي شما را ببينند و راهي براي بالا بردن خودتان پيدا كنيد. بازار يابي كلامي، بازار يابي با استفاده از رسانه ها ي اجتماعي و حتي بازار يابي با استفاده از كارت هاي بازرگاني مي توانند بسيار موثر واقع بشوند. با اين وحود اگر شما مي خواهيد روي صندلي خود راحت نشسته و منتظر باشيد تا مشتريان شما را بشناسند، شما قطعا شكست خواهيد خورد!

برنامه ريزي قبل از آغاز طراحي  

اكثر طراحان وب سايت با توجه به ديدي كه به دنيا دارند منتظر الهام گرفتن از طبيعت هستند، اما حقيقت اين است كه فقط كمي برنامه ريزي مي تواند به اين الهام كمك نمايد و باعث بيشتر شدن سرعت در اين روند بشود. شما قبل از رفتن به فرآيند طراحي وب، واجب است كه برنامه ريزي و تحقيق خوبي انجام بدهيد. برنامه ريزي را مي توان به سه بخش زير تقسيم نمود:

برنامه ريزي
1. تحقيق حول شركت مشتري
2. از مشتريان خود درخواست كنيد كه خواسته خود از وب سايت را به شما بگويند
3. تفكر درباره آن چه رقبا انجام مي دهند و چگونگي تمايل صنعت مربوطه

ارزيابي كار و دريافت بازخورد


آناليز و تحليل 
چرخه يك پروژه طراحي وب با ارزيابي و تجزيه و تحليل كار طراحي شما تمام مي شود. توانايي قبول كردن و پياده سازي بازخورد به صورت تاثير گذار، يكي از صفات با اهميت متخصصان خلاق مي باشد. مثل عوامل ديگر، داشتن چشم اندازي مناسب نقش تاثير گذاري در موفقيت شما خواهد داشت. سعي كنيد براي دستيابي به موفقيت بيشتر خودتان را جاي مخاطبان بگذاريد.

طراح وب سايت باشيد نه يك طراح گرافيك

طراح وب 
 اين تصور نادرستي است كه طراحان گرافيك با توجه به مهارت هاي گرافيكي كامپيوتري مي توانند از طراحان وب استفاده نمايند و برعكس.

حقيقت اين است كه طراحي وب يك زمينه كاملا جداگانه از طراحي گرافيكي است كه نيازمند تخصص مخصوص خود مي باشد. در واقع هدف مخاطبان و اهداف يك وب سايت كاملا متفاوت از يك طرح گرافيكي است. پس براي موفقيت در كسب و كار وب سايتتان، شما بايد خود را در زمينه طراحي وب سايت متمركز كنيد.

آپديت كردن خودتان همراه با تكنولوژي روز دنيا

تكنولوژي 
 
دنياي فناوري اطلاعات تقريبا همه روزه در حال تغيير كردن مي باشد و طراحان وب بايد با آن هماهنگ باشند. يك قسمت از روز يا هفته خود را به يادگيري چيز هاي جديد در زمينه خود اختصاص دهيد. به دنبال آنچه جديد و در حال توسعه است، برويد و ببينيد چه چيطهايي در حال سقوط اند. اگر مي خواهيد از رقباي خود فاصله بيشتري بگيريد بايد سعي كنيد هر روز خودتان را آپديت نماييد.

 توجه به مهارت هاي نرم افزاري

  طراحي وب سايت 
اگر بخواهيم دلايل موفقيات يك طراح وب سايت را نام ببريم، مهارت هاي نرم افزاري طراحي وب يكي از با مهم ترين موارد است. همان گونه كه قبلا بحث شد، زمينه طراحي وب به سرعت در حال آپديت شدن مي باشد. هر روز يك تكنيك تازه كشف مي شود. حتي اگر برنامه نويسي اين ترفندهاي جديد را نداشته باشد، يك طراح حرفه اي بايد ياد بگيرد و درك كند كه چگونه از اين تكنيك ها نهايت استفاد را ببرد. به غير از مهارت هاي اصلي ديگر يادگيري و درك موضوعتي مانند html و css، روش هاي بهينه سازي سايت، تكنيك هاي جاوا اسكريپت و UI بسيار اهيمت دارند.

 به دست آوردن تجربه

تجربه طراحي سايت 
  بعضي اوقات ممكن است تجربه بيشتر از مهارت شما مورد نياز واقع شود. اين نكته را بدانيد كه رسيدن به موفقيت در زمينه طراحي وب سايت در گرو به دست آوردن تجربه است.

سازمان يافته كار كنيد

سازمان يافته 
 اهميتي ندارد كه كدام زمينه متعلق به شما خواهد بود. سازماندهي در موفقيت شما بسيار حياتي است. در باره طراحي وب اگر كار شما سازماندهي نشده باشد اين امكان هست كه با مشكل برخورد كنيد. با سازماندهي سيستم خود با طبقه بندي كردن متون، تصاوير، فيلم ها و حتي فايل هاي صوتي در پوشه هاي جداگانه آن ها را به طوري درست برچسب گذاري كنيد.

درك و حس كسب و كار داشته باشيد

سازمان يافته 

در اين دنيا همه چيز طراحي به فروش، ارزيابي قيمت و هزينه ها وابستگي دارد. طراح وب موفق، وب سايت ها را براي مشتريان خود طراحي نمي كند بلكه راه حل هاي كسب و كار را براي آن ها مي سازد. اگر شما مي توانيد نياز هاي بازاريابي را درك نماييد و به ذهن بازديد كننده گان دسترسي داشته باشيد، قطعا بر رقبايتان برتري خواهيد داشت.

يك بازيكن تيم باشيد

بازيكن تيم طراحي وب 
 طراحي وب نيازي به تيم بزرگي از متخصصان ندارد، واجب است بدانيد كه شما چقدر براي انجام كار با ديگران و انجام وظايف خود آماده هستيد. اين كه شما يك بازيكن خوبي از يك تيم باشيد به اين وابسته است كه شما از نقش خودتان به خوبي آگاهي پيدا كنيد و بتوانيد به ديگران نيز كمك نماييد. ما همواره گفته ايم كه دو فكر بهتر از يك فكر مي باشد. بياموزيد كه به طور موثري با بقيه تيم همكاري كنيد و كار خود را بهبود ببخشيد.

داشتن يك نمونه كار به روز

نمونه كار 
 داشتن نمونه كار هاي مناسب 
براي به موفقيت رسيدن طراحان وب سايت بسيار با مهم مي باشد. در طراحي وب سايت يك موردي كه خيلي با اهميت مي باشد اين است كه بايد كار هاي شما به روز باشند. شايد يك طراح پوستر بتواند هنوز طرح هاي قديمي خود را به كار ببرد ولي اگر شما نيز از طرح هاي قديمي خود استفاده كنيد چه مشكلي به وجود مي آيد؟!

نمونه كار ها مهم ترين رسانه براي طراحان وب هستند كه توانايي و زيبايي كار خود را از طريق آن به نمايش بگذارند، اما مهم تر از همه، مشتريان حال حاظر شما هستند. نمونه كار هايي كه شما بايد داشته باشيد بايستي هر جنبه از طراحي وب سايت را شامل بشود، از جمله طرح بندي، مديريت محتوا، تركيب، تايپوگرافي، رنگ، تكنيك ها و دلايل طراحي و غيره.

برگرفته از سايت webdesign


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۷:۴۰ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]

ما به عنوان افرادي كار آفرين، معمولا مي توانيم اين موضوع را احساس كنيم كه در دنياي ديجيتال رقباي زيادي خواهيم داشت و از نظر مالي نيز توانايي برابري با آن ها را نداريم و نمي توانيم براي رقابت با آن ها تعداد زيادي بازارياب را استخدام نماييم.
چگونه يك كسب و كار كوچك يا متوسط خواهد توانست با مشكلات خود در بازار كنار بيايد؟ براي راهنمايي در اين مورد به موارد زير توجه داشته باشيد:
1. بازاريابي فيس بوك: فيس بوك يك ابزار تبليغي گسترده مي باشد. با نصب پيكسل پيگيري فيس بوك در سايت خود، مي توانيد بازاريابي مشترياني كه از سايت شما بازديد كرده اند را ادامه بدهيد. اين روشي بسيار مناسب براي ايجاد ترافيك برگشتي به وبلاگ يا وب سايت كسب و كار شما است.
2. ايميل سفارشي براي مخاطبان فيسبوك: مي توانيد ليست مخاطبان خود را در فيس بوك آپلود نموده و حساب هاي اجتماعي هر كسي را كه آدرس ايميل خود را به او متصل كرده ايد، ذخيره كنيد. اين يك مزيت بزرگ مي باشد، زيرا به شما اين امكان را مي دهد كه از طريق تلفن هاي همراه كاربران فروش خود را انجام دهيد.
3. بازاريابي توييتر: بازار يابي در توييتر هم تقريبا مانند بازار يابي در فيسبوك مي باشد شما مي توانيد با نصب پيكسل توييتر در وب سايت خود به بازار يابي مشتريان خود ادامه بدهيد. تفاوت اصلي اين هست كه توييتر قبل از اينكه بتوانيد تبليغات خود را به سمت آنها ارسال كنيد، تعداد بيشتري از مخاطبين را به حساب شما مي آورد (تقريبا 500 نفر).
4. مخاطبين سفارشي توييتر: درست مانند فيس بوك، مي توانيد با ارسال ايميل هاي خود به توييتر، كاربران توييتر را در دستگاه هاي تلفن همراه خود ذخيره نماييد. در اين صورت، شما بايد حداقل 500 كاربر را از طريق آپلود ايميل در ليست مخاطبان سفارشي خود قرار بدهيد.
5. كارت هاي توييتر: كارت توييتر يك ابزار خوب براي هدايت ترافيك به سايت شما مي باشد. آن ها به شما اجازه خواهند داد تا تماس هاي جذابي داشته باشيد، تصاوير جذاب ارسال كنيد و حتي مي توانيد به آن ها ويژگي هاي خاصي را اعمال كنيد. تقريبا ارسال توييت با تصاوير 18 درصد بيشتر متن هاي معمولي همان توييت اثر خواهد داشت، پس پيشنهاد مي شود كه از كارت توييتر استفاده مي نماييد.

بازاريابي 
6. 80 درصد وقت خود را صرف تبليغات در سربرگ ها كنيد: آيا مي دانستيد كه 8 نفر از هر 10 نفر تنها به سربرگ صفحه وب سايت شما توجه مي كنند و بقيه متن آن را نخواهند خواند. در نتيجه شما بايد بيشتر زمان خود را صرف ساخت سربرگ هايي جذاب و مناسب بكنيد تا بتوانيد مخاطبان بيشتري را به سمت وب سايت خود بياوريد.
7. ليستي از ايميل ها ايجاد كنيد: تا اينجا گفته شد كه چگونه مي توانيد از ايميل براي تبليغ اجتماعي استفاده نماييد، اما آن ها يك ابزار شگفت آور براي استفاده از طريق خبرنامه ها مي باشند. در وب سايت خود يك خبرنامه ايجاد كنيد. ما از يك ابزار عالي به نام Drip استفاده مي كنيم. اين برنامه رايگان است و استفاده از آن بسيار آسان است.
8. ساخت وبلاگ: ساخت وبلاگ واقعا تاثير به سزايي در ترافيك وب سايت شما خواهد داشت. گروهي به تازگي آزمايشاتي صورت گرفته است كه در آن تعداد پست هاي هر وبلاگ را از 2 پست در هر هفته به 10 پست در هر هفته تغيير داده اند و با 300 درصد افزايش ترافيك وب سايت مواجه شده اند كه اين نتيجه اي غير معمولي نيست.
9. وبلاگ هاي خود را در فيسبوك ارتقا دهيد: شما مي توانيد با ارتقا وبلاگ هاي خود در فيسبوك به افزايش رتبه و ترافيك وب سايت خود كمك كنيد كه البته براي اين انجام كار بايد شما مقداري هزينه هاي تبليغاتي به شركت فيسبوك پرداخت نماييد.
10. سايت خود را براي جستجوگرها بهينه سازي كنيد: سعي كنيد تا رتبه وب سايت خود را در موتور هاي جستجو گر بهبود بخشيد. اين كار را مي توانيد با استخدام كردن يك متخصص سئو وب سايت انجام بدهيد. همچنين استفاده از نرم افزار هايي مانند SEMrush و seo tracker مي توانند اطلاعات مفيدي درباره وضعيت سئو وب سايت شما در اختيار تان بگذارند.

بهينه سازي 
11. مبادله پست هاي وبلاگ با سايت هاي ديگر: ايجاد پيوند وبلاگ خود در سايت هاي ديگر، يك راه بسيار خوب براي راهنمايي مخاطبان تازه به وب سايت شما مي باشد. يك راه عالي براي انجام اين كار اين مي باشد كه در وبلاگ هايي كه در يك صنعت مشابه همانند شما مي باشند و در شرايط مشابه از نظر اندازه و مخاطب قرار دارند پيوندي از وبلاگ خود ايجاد كنيد.
12. ايميل هاي خود را به صورت خودكار تنظيم كنيد: بهتر است بدانيد، بازاريابي با استفاده از ارسال ايميل فقط توسط 3 تا 5 درصد از تمام شركت ها پذيرفته شده است. بله، اگر شما تنها به شركت هاي بزرگ بنگريد، اين تعداد بيشتر خواهد بود اما اين نوع بازار يابي مي تواند به شركت هاي كوچكتر براي رقابت با شركت هاي بزرگ كمك كند.
13. مشاركت در وب سايت هاي ديگر: مشاركت در وب سايت هاي ديگر يك راه مناسب براي هدايت ترافيك به سايت شما مي باشد. براي سايت هاي ديگر مطالب بنويسيد. براي اين كار شما به تمرين نياز داريد و بايد تلاش نماييد هر روز مطلب ايجاد كنيد.
14. يك مسابقه ايجاد كنيد: مسابقات بخش هاي سرگرم كننده وب سايت ها است كه مي توانند مخاطبان زيادي را به سمت وب سايت شما جذب كند. سايت هايي مانند Quizzr به شما اجازه خواهند داد تا آزمون هاي رايگان ايجاد كنيد و از اين طريق ترافيك وب سايت خود را افزايش دهيد.
15. ميزباني يك وبينار: صرف نظر از صنعتي كه در آن مشغول هستيد، ايجاد يك وبينار و ارائه دادن توضيحاتي درباره صنعتي كه در آن تخصص داريد مي تواند مخاطبان زيادي را براي استفاده از مطالب شما جذب كند.
16. يك پادكست ايجاد كنيد: استفاده از پادكست ها روشي مناسب براي منتشر نمودن تخصص هاي شما مي باشد و يك راه قابل اعتماد براي افزايش ترافيك وب سايت شما، اما بايد آن را تداوم و گسترش دهيد.
17. شركاي صنعتي خود را بيايد: اغلب تعداد زيادي از فرصت هاي همكاري براي هر كسب و كار وجود خواهد داشت. شما بايد تلاش نماييد شركاي خود را بيابيد و با آن ها يك تعامل كاري ايجاد كنيد. براي مثال ما يك قرار داد همكاري با يك شركت امضا مي كنيم و با استفاده از نرم افزار هاي آن ها مي توانيم بازاريابي خود را گسترش داده و ترافيك سايت خود را نيز افزايش بدهيم.

شركا

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۶:۰۰ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 23
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 668
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب